måndag 21 februari 2011

Jag vill...

... ha sommar, vara brun, bada och sola. Men istället är det -10 grader ute. Fy så kallt!!

Nu har jag kommit hem från fotbollsträningen o den va härlig. Vi körde kondition en sväng o de va gott plus att de gick fort o de va nog jobbigare än vad de kändes som. Min kropp är mega trött nu så då kanske jag kan somna tidigare idag än igår. Låg o vände o vred på mig till ca ett. Inte bra ! Jag har nämligen haft gympa idag o då körde vi bip-testet , första gången för mig. Men det kommer fler hoppas jag för de gick inte så bra dom jag ville idag. Men men, jag får skylla på att det var första gången :') sen efter de vart de ju då fotbollsträning plus att jag igår spelade match (som gick uselt) så jag får nog vara lite trött.

För övrigt va jag ju tillbaka i skolan igen o de bästa när man träffar alla underbara klass kamrater känns det inte som om man har vart ifrån varandra i fem veckor. Helt sjukt att de kan vara så, men man känner samtidigt att man har saknat dom!

Nu ska jag sova, nyss ätit macka o druckit varm oboy :) onyttigt och gott !
På fredag drar vi till Stockholm men först ska vi ha matte imorgon john o jag, vi får se hur detta går, önska oss lycka till tror jag :)
Gooooonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar