lördag 19 februari 2011

sportlov

Ja ett härligt sådant har jag haft! Det har tillbringats tillsammans med nära och kära.
Måndag: Dagen började med fika hos Farmor. Bättre start kunde man inte få. Kvällen började med pingisträning med min grupp, och avslutades med egen fotbollsträning.
Tisdag: Då vart det vänersborg och bad som stod på schemat tillsammans med brudarna Hanna&Anna! Treeeevligt hade vi det ! Det blev även pingisträning tillsammans med de bästa och avslutade kvällen med stans härligaste brudar Anna&Ida!
Onsdag: = mormor ledig! Så jag tog bilen bort till henne för att tjöta en stund plus att träffa moster med kusiner. Väldigt trevligt. Men, det bästa av allt var att jag gick till torget för att träffa min underbara Linda som jag inte träffat på hela praktiken vilket är väldigt lång tid!! Vi fick köpt ett par fotbollsskor och tagit oss en fika med massa tjöööööt! Underbart!
Senare på kvällen vart det fotbollsträning, en go sån också, dock lite folk.
Torsdag: Lilla J var ledig idag så dagen spenderades tillsammans med henne. Hon hade dock någon inlämning och göra men då kunde jag ligga på soffan o kolla The O.C (vilket jag har gjort rätt mycket detta lov, ). På kvällen vart det fys, o en jobbig sådan! Helt död var jag efteråt.. men gott jobbat.
Fredag: Promenad ut till Yvonne och tjöta med henne i några timmar. Hem, kolla tv, göra sig i ordning för kvällens galenskaper. Vidare ner mot Anna, Ida kommer och vi börjar kvällen tillsammans. Tar bussen vidare mot Stenungsund där vi möter upp Linda&Nicke. Vidare mot Sara! Sen bär det av in till Kungälv och jag får träffa lilla söta Sofie&Fredrik. Om jag har saknat dom eller vad?! Svar ja! Inte mycket folk ute men vad gör det när man är tillsammans med sånna goingar.
Dock kommer inte bussen när vi ska hem?! Men, som tur är så har anna skaffat sig en kompis; VERNER! Så vi kan hänga hos han tills bästa mamma kommer o hämtar oss.
Puss på er alla som var med, en mycket trevlig kväll !
Idag är det lördag och jag har vart hos mormor en sväng med familjen. Annars har jag gått en promenad med pappa o inte gjort mycket annat.
Imorgon väntar match mot Ytterby, spännande, första träningsmatchen :)))))

Här kommer lite bilder från gårdagen:




Jag avslutar detta inlägg med en bild på min bästa vän Anna Johansson ! Du bör tänka på vad du äter och börja träna, jag säger det bara för att jag tycker om dig. Hihihihi
Sen saknar jag min underbara klass också lite granna ! Men, på måndag ses vi igen, dock är det ju så att skola o plugg börjar igen ... meeeeeeeeeeeen , det är inte långt kvar nu till studenten :))





//Cissi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar